måndag 19 december 2005

Part III

Lördagen tillbringades i sängen. Men inte Loverboy, för han låg på badrumsgolvet fram till halv fyra. Jag var snäll nog att lägga ettt täcke över honom. Jag mådde dock väldigt bra, åtminstone ur bakfylleperspektiv. Med förkylningen var det värre, första halvan av dagen kunde jag bokstavligen inte få fram ett ljud, men det blev bättre så småningom.

Sedan blev kvällen sådär underbar och ljuvlig som jag har längtat efter så länge, vi var på 30-årsfest men var båda två lite ömtåliga och ägnade oss mest åt varandra, dels hade vi fantastiskt roligt, såsom vi har när allt stämmer och vi båda skrattar så att vi nästan spyr ur näsan, och dels pratade vi om viktiga saker, om att han vill berätta för sin chef också, hur vi ska fira nyår, hur mycket vi tycker om varandra osv osv i all oändlighet. Vi gick runt elva och kröp ner i sängen med te och lussekatter och vi ligger nog och fnissar i två timmar när han säger, jag har så roligt med dig, jag vet säger jag och blundar sen och somnar lycklig.
BlogRankers.com