torsdag 16 februari 2006

Hurra hurra

Idag känns det bättre, vissa dagar är ju alldeles fruktansvärda, men ljusningen finns oftast runt hörnet. Inte för att jag inte kommer att gå igenom de här processerna, men det känns inte lika oöverstigligt att göra det.

Fick min efterlängtade bonuscheck från HM på 1100 kr idag, så jag tänker ägna lunchen åt lite retail therapy. Yay!

Var på introduktionen av jaktkursen igår. Det verkar faktiskt roligare än vad jag hade trott, men även svårare. Det teoretiska klarar nog en gammal överliggare som jag men skjutproven verkar svåra… Och hur fan ska man kunna bedöma hur långt 30 meter är när man är astigmatiker. Men kul ändå.

Under tiden ringde en rekryterare som ansvarar ett jobb som jag har sökt, har inte fått tag på honom ännu, men det verkar ju som om han vill träffa mig. Så nu är det ju lite ljusare. Hurra hurra.

Sov härliga 9 timmar i natt, ensam. Loverboy och jag måste skaffa en bred säng om jag ska flytta dit, vi sover bedrövligt tillsammans, och blir bara griniga. Och nu är han tydligen döende också, enligt hans chef. Han är ju aldrig sjuk, så troligtvis mår han ganska dåligt.

1 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Hey, såna dagar gillar vi. Jag fick 250 och blev glad för det!

21:52  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com