fredag 10 februari 2006

Sex månaders bergochdalbana

Det blev ett ganska bra slut på gårdagen i alla fall!! Intervjun gick bra tror jag, jag kände åtminstone att jag gjorde så bra jag kunde. Jag är dock lite fundersam över hur intressant jobbet egentligen är, det visade sig vara betydligt större del research än vad jag hade trott, och kanske inte lika mycket analys. Det låter fortfarande roligt, men frågan är hur länge det kommer att vara det, tror att jag kanske kommer att tröttna ganska fort.

Jag gick hem efter jobbet och vek tvätt och andra mindre roliga saker och pratar i telefon med Loverboy och upptäcker då att han bokat om biljetten från London, så han skulle komma hem samma kväll/natt. Och jag kan ju inte hålla mig längre utan hoppar in i en taxi hem till honom och väntar in honom, det är ju ändå vår sexmånaders dag. Och han blev så glad och överraskade mig i morse med en parfym + bodylotion från Escada. Lovely him. Jag är dock förundrad över hur man vågar köpa parfym till andra, det måste ju provas på. Den är OK, jag kan använda den, men den balanserar fint på gränsen till att lukta kärring. Jag använder den när jag är med honom. Den får bo i hans badrumsskåp. Och när jag får nytt jobb ska jag köpa Marc Jacobs Blush till mig själv. Because I’m worth it.

Och snart snart är det helg.
BlogRankers.com