fredag 3 februari 2006

Today is a good day

Vilken födelsedag… och klockan är bara halv två. Har precis kommit tillbaka från goda köttbullar och härligt vin på Bakfickan med lovely H, fick fina blommor av honom och en väldigt trevlig lunch, som alltid. När jag kom tillbaka hade jag dessutom fått en bok och en jättebukett tulpaner (i min favoritfärg) av exet. Och de skär i hjärtat på mig, jag tycker så mycket om honom, och jag tycker så synd om honom. Måste ringa honom och tacka, fast vi inte talat med varandra en enda gång sedan det tog slut. Jag blir lite ledsen i allt firande, jag vill så gärna att han ska må bra.

Den bästa presenten har jag nog redan fått, under morgonmötet idag blir jag uppringd och kallad på intervju till en tjänst som analytiker som jag sökte före jul. Jag trodde att jag inte hade fått den eftersom jag inte hört något, men de hade uppenbarligen varit lite sega bara, och sätter igång med rekryteringen nu. Underbart, för det här är riktigt intressant. Jag undrar hur den här dagen skall sluta. Och jag, Loverboy ringde och sjöng för mig i morse. Längtar ännu mer till imorgon när vi ska ses igen.

4 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

GRATTIS på födelsedagen!

17:00  
Anonymous Anonym said...

Du e ju rolig, du. Höga berg o djupa dalar. Lättnadens suck trots att jag laddat med näsduk och tröstande ord. Men hur var det med exet? Ni har väl visst pratat. Du skrev ju nåt om att han ringde o ville lixom säga att du var "the one". Fredag är det dessutom. Grattis, hjärtat.

19:37  
Blogger Bitter said...

Vi har aldrig pratat, men däremot mailat och han har skickat RIKTIGA brev, där han har sagt allt det där och lite till. Fick inte tag på honom, men sms:ade lite istället.

Ja, det är alltid mycket känslor hos mig, antingen fantastiskt eller fruktansvärt, just nu är jag tillbaka på fantastiskt igen.

09:51  
Anonymous Anonym said...

Mycket bra. Vad fick du i present av Loverboy?

11:32  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com