måndag 11 september 2006

lugn och fin helg

Hade en jättemysig middag med familjen i fredags, har saknat att laga mycket mat och bjuda de jag tycker om på den, dricka vin i timmar och prata om viktiga saker. Och mindre viktiga också för den delen. Jordens vackraste barn väckte oss alldeles för tidigt och med rätt mycket möda lyckades vi ändå åka ut till Barkarby och IKEA. Jag kom hem med mörklila draperier till min sovalkov, nu är det en porrbudoir. Det enda jag vill är att gå och lägga mig.

Sen ockuperade mor och jag oss hemma hos den lilla familjen, kollade på tv och gjorde pizza ändå fram till söndag eftermiddag då svågern körde hem mig och jag satte upp draperierna. AM kom förbi och vi gick på bio - Mot Södern, som var det segaste jag någonsin sett. Jag somnar nästan när jag tänker på den.

Idag ska jag på spinning igen. Åh vad jag längtar till roligare hobbys än träning.

Jag anstränger mig varje dag för att inte tänka så mycket på Loverboy. Och det är inte så lätt.
BlogRankers.com