tisdag 5 september 2006

ont

Var på spinning igår. Man kan väl säga så här: jag har liiite problem att sitta fint idag. Det gör liksom lite ont. Fy fan, måste köpa gelesadel omedelbart om jag ska fortsätta den här plågsamma sporten. Insåg också att min kondition är helt bedrövlig, orkade inte göra allt det där jobbiga han sa åt mig utan körde mitt eget tempo istället. Jag var väldigt flåsig och svettig ändå efteråt och inser att jag måste träna mycket om det här ska gå. Det är väl då en jävla tur att jag har slutat röka nästan alla dagar i veckan, jo, faktiskt alla dagar, och alla kvällar utom två. Tänkte försöka gå igenom på lördag och hoppas att sittbenet är lite mindre ömt då, och att kroppen är fin och icke-bakis. Mor, far, syster, svåger och baby kommer hem till mig på middag på fredag. Egentligen var det tänkt som en rolig god middag för mig min syster och svåger för att de har ställt upp så mycket för mig under sommaren, men båda mamma och pappa gillar min matlagning och bokade resa till Stockholm för att få vara med. Meny kommer senare i veckan, har inte funderat klart ännu, men det blir i alla fall rådjurssadel och kantareller. Me like.

Håller på och kolhydratpumpar mig själv den här veckan eftersom jag kommer att försöka leva utan dem ett litet tag med start på måndag. Det blir ostmackor till middag varje dag nu. Me like again.

Annars kan man säga att mitt liv väldigt mycket ligger i träda just nu. Väntan. Avvaktande. Samla krafter. Omgruppera och se till att jag kommer stark frisk och lycklig ut på andra sidan tunneln. I will.

Note: lyle & scotttröjan var en riktig besvikelse, konstig ringning på och väldigt kliig. 1300 spänn sparade där!! Men jeansen kläder min idag ack så ömma rumpa.
BlogRankers.com