måndag 19 februari 2007

Holy shit

Jag stötte på Liv Tyler-mannen på gatan. Jag måste ha haft magiska krafter den kvällen, för det var utan konkurrens den snyggaste man jag någonsin sett. Nykter. Jag är fortfarande lite tagen, är det verkligen tillåtet att se så där bra ut? Jag blev nästan flickigt fnissig, och skyndade mig därifrån så fort jag kunde. Jag måste informera min kollega imorgon, om exakt hur snygg han är, så att han kan berätta det för honom. My lord.

Nu är det bara 2,5 dagar kvar, och lite bra aktivitet på jobbet gör det lättare. Har dessutom skrivit hela kapitel elva idag, så jag är nöjd ändå.
Även om djupen är väldigt djupa är det tur att hissen ändå går fort upp ibland.
Note to self: Sysselsättning, alla the time, så kommer inte ångesten. (så ofta).

Shit, jag borde sms:a honom, men, så, ändå inte.
BlogRankers.com