fredag 16 februari 2007

Mat igen

Jobbade hemma idag och det är de bästa dagarna. Skönt att slippa människor runt omkring, sitta med duntäcke inlindat framför datorn.

Snart middag med nätverksbrudar, festkommitteen sammanstrålar. Det borde kunna bli kul. Jag har lagat mat:
Karl Johanssvampsplättar med löjrom.
Gåslever på baguette (fantasilöst I know)
Chilimarinerade scampis
Västerbottenpaj
Smördegkuddar med spenat och fetaost
Parmapaket med chevre och tryffelhonungdressing
Parmesan och smördegssnacks. typ
Tryffel.

Jag hoppas att de äter ordentligt, hatar rester mer än Loverboy.

Sen 6 dagar till Thailand, och helst inte äta ngt öht fram till dess för möjligheten att ens få på mig bikinin. Men jag funkar ju inte så. Tänka är en sak.

Och jag tänker: shit vad jag har det bra, tacksamhet idag över liv, människor, allt som är bra. Fler dagar med den här känslan så behöver jag inte göda min terapeut mer. Oh life.

Imorgon ska jag träffa Maite. Jag längtar.

Efter Thailand komer jag tillbaka, utvilad, full av kärlek, lycklig och börjar nytt liv med förnöjsamhet och livet-funkar-bra-tänk. Jodå. Sen är det snart sommar.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

härligt att höra, Var i Thailand ska du åka?

21:43  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com