torsdag 21 februari 2008

Ring nu mamma

Ytterligare ett pass bikram har gjort min kropp synnerligen öm. Tack och lov var det inte lika jobbigt andra gången, det kändes som om tiden gick fortare och jag tror att detta kan vara lösningen på mina ryggproblem om jag är duktig och går dit ofta. Det vore förbannat fint.

När tiden bara rinner iväg och inte fylls med något extraordinärt blir den också väldigt relativ. Var det igår jag träffade min Dj eller var det i tisdags? Jag drack vin med I och lunchade med Kakan men när? Fint var det i alla fall och nu väntar jag ivrigt på att mamma ska ringa så att vi kan leka. De landade igår från resan till Isla Margarita och jag längtar efter min mamma. Annars vet jag precis hur det kommer att bli, jag inbillar mig att jag ska städa men hamnar istället i soffan framför några avsnitt av Private Practice. Sen somnar jag. Och sen är det dags för nya drinkar. Nej mamma, ring nu så kan vi hänga.
BlogRankers.com