måndag 30 juni 2008

Fläskpannkaka

Kan det bli semester snart, eller? Nej det kan det inte, det är tre långa sysslolösa veckor kvar. Jag bara väntar och väntar och det är så tråååkigt. Fast ibland får jag vara på landet, ibland är till och med Stokcholms Finest med och då är livet lite rosigare än annars. Alldeles ljuvlig och perfekt är han, i morse tog vi båten till stan halv sex och det gjorde ont i hela själen när jag var tvungen att åka till jobbet. Och han hem.

Den här veckan jobbar han weirdotider så det blir inget hångel alls. Jag får leka med andra istället, imorgon ska jag leka med Stina och på torsdag med jättemånga kompisar. Yay.

Tycker att de tre månader jag har kvar av min provanställning är för många. För långa. Vågar inte be om semester i september. Fast vill gärna. Måste. Tänkte att det vore fint att hänga på Mallorca då.

Jag vill laga fläskpannkaka. Det var tusen år sedan jag åt det, och nu tänker jag på det varje dag. Livet blir ganska konstigt då.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Okej. När ska vi deala med att du vill fly bort hela tiden? Vi får prata om det på torsdag. Ska bli fin-fint att ses igen så jag kan göra en mer grundlig analys. ;)

23:59  
Blogger Bitter said...

Ja berätta! Ge mig analys och helst också lösning. Har letat men inte funnit...

18:10  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com