måndag 8 mars 2010

Fart

Just nu rusar livet på i en jäkla fart. Hinner inget. Jobbar. Möten dagarna i ändå. Älskar. Faktiskt. Vårens stora projekt började idag och är faktiskt nöjd med dagens sprintplanering. Det ser bra ut. Det verkar som vi kommer att hinna. Har grymma kollegor som sliter hårt. Det är ju roligt!

Andra mötet med psykolog idag. Hävdar att jag inte vågar gå ner djupt i mina känslor, att jag gärna dövar med annat. Jag vet. Veckans läxa: när jag känner att jag vill döva känslor med dåligheter, tänk att jag ska göra något positivt för mig själv istället, även på längre sikt än 30 minuter. Världens svåraste utmaning skulle jag vilja säga. Förbannad tur att dagen varit så bra att jag inte behövt varken det ena eller det andra. Jag ska försöka. Det ska jag.

I morgon blir det mer fart men längtar MYCKET till kroppen är helad och vi kan få ligga lite igen. Det märks att det saknas.

Dessutom, 5 plusgrader på väg hem från jobbet. Ljuset. Jag ser det.

1 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

i hear you. kram!

08:46  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com