fredag 23 juli 2010

Sommaraktiviteter

Några saker har jag faktiskt gjort:
- firat vår första bröllopsdag en vecka för tidigt på Grisslehamns havsbad. Det var ok. Dels hade jag gruvlig tandvärk efter mitt besök på akuten dagen innan, dels betalade vi väldigt mycket pengar för en svit som, tja, såg sina bästa dagar 1993. Men maten var ok och Eldkvarns spelning var fantasiskt. Förutom då, att jag var tvungen att gö strac före slutet på grund av akut smärta.
- Varit på Möja en hel dag. Promenerat och ätit lunch med Björn Borg.
- Åkt in och ut till stan några gånger, handlat mer mat och bakat lite till. Till exempel bullar.

Typ så. Nu är det tio dagar kvar innan vi åker till Jersey och de tänkte jag fortsätta tillbringa på landet. Förutom en dag då jag tänkte åka hem, leta upp lite nya underbyxor samt åka och försöka beställa ett nytt kök. Eller få en offert. Borde ev också åka till jobbet och fakturera juli månad, men har inte bestämt mig för om energin finns.

Väldigt fin semester, trots en del fysiska åkommor. Men ananrs tror jag faktiskt att jag kommer vara utvilad när jag börjar jobba igen. Kanske.
BlogRankers.com