tisdag 6 juli 2010

Semester. NOT

Min lilla semester tog ett tillfälligt uppehåll idag. Har flera möten inplanerade och ihoppackade till just den här dagen, men har ändå tre timmar att fördriva på kontoret. Tre timmar jag trodde jag skulle lägga på planlöst surfande och lite Wii Bowling. Inte. Det ringer och mailas och faktiskt har nästan hela helvetet brutit lös. Jag kan INTE fixa. Alla som kan är också på semester. Men ingen låter mig vara. Magkatarren skruvades upp några varv när jag loggade in.

Egentligen hade jag tänkt åka till Taylor & Jones och köpa korv nu på förmiddagen, men tror jag får försöka ikväll istället.

Annars är det lika fint och fridfullt på landet som vanligt. Fram till imorgon, då båda jag, maken, fadern, minsta systern och hennes pojkvän ska åka ut. Hon och jag har redan blivit ovänner. Jag tyckte vi kunde köpa middag tillsammans, hon tyckte att och var och en kan ta med sitt eget. Jävla ego-unge.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Systrar kan var jobbiga, det tycker jag med. Jag vet inte om det beror på att jag är storasyster och van att bestämma. När min syster var liten tyckte hon att det var bekvämt och bra att jag bestämde. Det tycker hon inte längre.

Trevlig semester önskar tanten.

17:00  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com