torsdag 24 juni 2010

Semesterläsningen har kommit

Igår kom mitt efterlängtade sommarpaket från Adlibris. 10 härliga böcker, speciellt utvalda och nedskrivna under året. Jag har sparat dem till semestern, så nu VET jag att alla 10 borde vara helt perfekta. De räcker troligtvis endast de två första veckorna, men det fina är att önskelistan är minst lika lång. Det kommer bli en lat semester.

Igår kom även min babysis hem till hem. Hon är inte så mycket baby längre, hon är 25 och har ett ballt jobb på ett ballt företag. Men ändå. Vi grillade korv och halloumi till svartbränd oigenkännelighet på innergården och drack ljummet rosé ur en BIB. Som en helt vanlig sommardag alltså.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag blir så nyfiken. Vilka böcker? Kan msn få några lästips? Själv försöker jag komma igenom "Den röda grevinnan", men det går tyvärr trögt just nu. Intressant ämne, men språket flyter inte för mig.

Glad midsommar önskar tanten.

17:42  
Anonymous Louise said...

Ja! Vilka bocker?

18:21  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com