måndag 3 maj 2010

Yay!

Lite jubel och klang den här veckan istället! Nu har jag gått ner 6,7 kilo sedan jag var gravid och har 1,3 kilo kvar till målet på 62. Jag fick på mig mina dyra chinos, fjolårets, i morse. Ett stort stort steg för mig. Ljuset i tunneln och allt det där. Vilket också innebär, har jag bestämt, att min kropp är redo att bli gravid igen. En lättnad också att se att jag kan komma tillbaka till hur det var förut om jag verkligen är motiverad. Började i lördags med ägglossningstest vareviga dag för att se om kroppen verkligen fungerar. Väntar spänt på resultat.

Annars så är det mest jobb hela dagarna och fester hela nätterna. Förra veckan blev det nästan lite för mycket av det goda; bokcirkelträff med vin, träffa Stina med vin, Timo Räisänen på Debaser med vin, min makes spelning med vin, och sen lugn och skön helg på landet med lite mindre vin och lite mer sömn. Den här veckan blir det mindre vin än förra, eftersom min mage tycker att det är en dålig dålig idé. Men lite i alla fall, med Jossi och Jess på onsdag. Och kanske med mina systrar på torsdag. Tänkte försöka slipa köksfönstret hemma i helgen, och sen måla det. Om jag orkar. Har kommit på att en köksrenovering är på plats.

1 Comments:

Blogger Saga said...

Så grym du är! Grattis till den tighta kroppen :)

18:20  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com