tisdag 22 juni 2010

Goda nyheter

Just ja, förra veckan hände något alldeles extra roligt. Eller förrförra. Efter att ha sagt till min chef att jag också vill bli chef förärade han mig ett perfekt litet team om tre personer. Tre teamledare som jag i min tur ska leda till storverk. Ruskigt spännande, jag är väldigt peppad och tänkte läsa på hela sommaren och fundera på hur jag ska göra det här allra bäst. Och inte nog med det fick jag en skamligt hög löneförhöjning och jag är så glad så glad att det ÄNTLIGEN går min väg när det gäller jobb. Att jag hittat min bransch, och ännu bättre, att jag hittat mitt företag, som jag älskar och som verkar älska mig ganska mycket tillbaka.

Och nu ringde precis en headhunter och ville headhunta mig som försäljningschef. Skönt att något går min väg. Det känns som jag är värd det efter det senaste årets katastrofer. Skryt. Utan att skämmas.

3 Comments:

Blogger Jenny said...

Ja, men heja! Klart man får skryta, gärna högt och vilt.

11:35  
Blogger Saga said...

Lätt värd alla framgångar - du är ju bäst!

13:55  
Anonymous Anonym said...

Så väldigt roligt att höra! Och skryt är bara trevligt. Mera bloggande är också trevligt
tycker tanten.

14:52  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com