måndag 28 juni 2010

Sommarläsning

NICHOLLS, DAVID:ONE DAY
MOORE, LORRIE:A GATE AT THE
WATERS, SARAH:THE LITTLE ST
KLING, JOHAN:MÄNNISKOR HELT
ERICSSON, NICLAS:FAMILJEHEM
HAN, JENNY:SOMMAREN JAG BLE
WESTÖ, KJELL:GÅ INTE ENSAM

Var så synnerligen lat att jag kopierade in min senaste Adlibrisbeställning och upptäckte att ungefär hälften kommer med. Men sök på författaren om ni vill hitta dem, det verkade åtminstone komma med. Sommarläsningen kommer bli utökad, hittade en hög med olästa pockets i hyllan hemma också. Samt lade in beställningen alldeles nyss på Bonniers nya praktverk om alla Sverige statsministrar. Det är visserligen en bröllopsdagsgåva till min make, men så snart han har öppnat paketet kan även jag läsa dem. Det tar nog sin lilla tid.

Av de ovanstående har jag bara hunnit med Jenny Hans bok. En väldigt söt ungdomsbok, den första i en trilogi. LÄses bara om man verkligen gillar ungdomsböcker. För tjejer. Som jag gör.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! Den enda som jag läst av de här är Johan Klings bok. Jag var så nyfiken på den, eftersom jag tyckte så mycket om filmen Darling. Jag kände mig först lite besviken, men boken har stannat kvar i minnet, det finns en särskild stämning i den. Det är en tunn bok som man läser ut snabbt, men jag tror att den vinner på långsam läsning.

Skall se om jag kan hitta några av de andra böckerna på listan, hälsar tanten.

09:35  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com