tisdag 28 december 2010

Fyller i en lista så länge då

  1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Flera saker. Blev chef. Fick missfall. Med mera.
  2. Höll du några av dina nyårslöften? Med största sannolikhet inte. Minns dem inte heller.
  3. Fick någon du känner barn? Ja, t ex Fashionista och Popjunkien.
  4. Dog någon som stod dig nära? Farmor.
  5. Vilka länder besökte du? Ungern, England, Jersey (de vill helst se det så) och USA.
  6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011? Min bebis.
  7. Vilket datum kommer du alltid att minnas? Jag har flera, 7 februari t ex, när den första bebin dog. Och 18 juli, vår första bröllopsdag som slutade med akutfärd från skärgården till gynakuten, med ett pickande hjärta på skärmen och middag på McDo efteråt.
  8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Den nya babyn. Mitt fantastiskt roliga jobb.
  9. Vilket var ditt största misstag? Ingen särskild stor händelse, men säkert flertalet mindre misstag varit dumma.
  10. Vilket var ditt bästa inköp? Mina Acneboots. Eller barnvagnen kanske.
  11. Vad spenderade du mest pengar på? Största sammanlagda summan är sparande, därefter bolåneräntan. Dyrast enskilda inköp sak blir nog köksrenoveringen.
  12. Vad gjorde dig riktigt glad? Babyn. Mitt nya hus på landet, när jag väl funderat igenom allt. Min man.
  13. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har jag över huvud taget mått bra? Större delen av året har dominerats av gravveplågor. Och en och annan tung förkylning också.
  14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010? Det vet jag inte. Kanske någon ny Håkanlåt.
  15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år? 2010 var ett bottenår, både fysiskt och psykiskt. Men har ändå mått rätt så bra, tycker jag.
  16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Nej. Jag har den tid jag behöver. Men det tar nog slut väldigt snart. Eller jo, träning borde jag lagt mer tid på. Men ville ju inte.
  17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Gnälla kanske. Men vem hade jag varit då?
  18. Hur var din julafton? Så jättefin ju.
  19. Blev du kär? Jag är väldigt kär i min man. Varje dag.
  20. Vilket program har varit det bästa på tv? Vet inte, tittar inte på TV.
  21. Hatar du någon som du inte hatade förut? Hatar är ett starkt ord. Det finns personer jag tycker illa om.
  22. Vilken var den bästa boken du läst under året? Oj. Väldigt svårt. Har läst så många. Kommer inte på någon som var extra speciell, men det fanns det säkert.
  23. Vilken var din största musikaliska upptäckt? Upptäckte låter pompöst, men Oscar Linnros fick mitt hjärta att bulta hårt.
  24. Önskade du dig något som du fick? Att bli gravid igen
  25. Önskade du dig något som du inte fick? Den där babyn nu igen
  26. Vilken var årets bästa film? Ingen
  27. Vad gjorde du på din födelsedag?Jobbade. Åt middag på Portofino.
  28. Vilka var de bästa människorna som du träffade? Min familj, mina vänner, mina kollegor
  29. Hur skulle du beskriva din klädstil? Just nu: i trikå.
  30. Vad fick dig att må bra?Min man igen.
  31. Vilken kändis var du mest sugen på? Gode gud, ingen alls.
  32. Vem saknade du? Min farmor.
  33. Vilken var din bästa månad? Kanske ingen.Eller säg maj/juni. Någorlunda återhämtad efter missfallet, smal igen och gjorde skojiga saker.
  34. Finns det något sm du skulle kunna ha gjort bättre? Många saker,särskilt på jobbet.
  35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Mycket hoppas jag. Det kommer (peppar, peppar) finnas en baby, vi kommer att ha mycket mindre pengar än vanligt, vi kommer ha ett nytt hus att ta hand om. Jag kommer vara ledig rätt mycket. Det blir nog ett ganska annorlunda år.
BlogRankers.com