söndag 16 januari 2011

Den bästa mannen

Jag tror att jag har världens bästa man. Om det fanns en tävling så tror jag att han skulle göra succé. Han sköter ALLT arbete hemma, utan uppmaning eller klagomål. Bara helt naturligt. Och dessutom ger han mig så fina komplimanger och låtsas som att allt är som vanligt, att hans fru inte alls är oduschad, med påsar under ögonen, ganska äcklig och snarkar högre än vad som troligtvis är möjligt. Han säger fortfarande att jag är vackrast i världen. Och så kommer han med egna initiativ också, på saker jag behöver utan att jag ens hunnit fundera på det, så som glass, varm vetekudde eller te när det är tjockt i halsen.

Det enda han har klagat på är just snarkningarna, men inte ens då var det ett klagomål, utan en vädjan om att jag inte ska bli arg om han sover på soffan ibland, för att han ska kunna sova överhuvudtaget.

Ett riktigt praktexemplar.


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken härlig man du haffat!

16:38  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com