fredag 14 januari 2011

Vilken fredag

Åh idag har varit en sådan bra dag. Det är så sällsynt numera att jag knappt minns dem mellan gångerna. Jag fick gjort massor, säger massor på jobbet. En skön tillfredsställelse efter ett gott dagsverke. Liksom. Jag var effektiv och hade så bra möten med min grupp att jag ibland nästan tror att det passar mig att vara chef. Det är ju roligt att lösa sådana problem, människoproblem. Och så strök jag hur många punkter som helst från listan med saker som borde göras innan babyn kommer. Och inte nog med det, jag har bara haft begränsade smärtor och fick dessutom sova i sex hela timmar.

Och nu är Majsi här, vi äter något så ovanligt som chips, det är inte min grej annars, och dricker Fanta. Och så ska vi titta på På Spåret. Till middag fick jag Biff Rydberg. Jag säger det, det är de små nöjena som vinner till slut. Jag känner lite tacksamhet!
BlogRankers.com