tisdag 18 januari 2011

Laga kroppen

Jo men, var hos sjukgymnast för första gången igår och får väl lov att äta upp min envishet ändå. Jag borde gått tidigare. Fick akupunktur. Det vet jag inget om, jag hoppas det kommer att funka. Det märktes liksom inte. Men jag fick OCKSÅ massage på de allra ondaste musklerna och blev knäckt i ryggen. Hade förbannat ont igår kväll men oh vad det är värt det. Nu ska jag gå två gånger i veckan ändå fram till slutet och jag längtar redan till torsdag. Dessutom bedöms jag så invalid att jag får sjukresor betalda av landstinget för att komma dit, så det kostar nästan inget. Premium.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men så bra! Sjukgymnaster är underbara. Och massage!! Och så roligt det var att titta på handbollen i går kväll. Satt som klistrad gjorde tanten.

10:50  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com