torsdag 20 mars 2014

#11-20

Jag sammanfattar en hela massa inlägg som jag inte skrivit så att jag hinner i kapp hundrautmaningen.

  • Vi har varit på  Gran Canaria
  • Jag har varit magsjuk. Mycket.
  • Mina föräldrar var så magsjuka att de inte fick åka hem. De är fortfarande kvar.
  • Jag har blivit förkyld.
  • Bamseklubben är världens bästa uppfinning. Sigge ÄLSKADE varje stund.
  • Värme. Vilken grej.
  • Stora turistkomplex. Inte bra grej.
  • Buffématsalar - inte heller bra grej.
  • Internet - mycket bra grej. Har ej haft på en vecka.
  • Vi reser nog ej på sådan här resa igen. Troligtvis.
  • Vi höll på att missa planet hem.
  • Är fortfarande, fem dagar senare ej bra i magen.
  • Min träning går ej så bra, pga alla sjukdomar. Men det ger sig.
  • Älskar att komma hem. Älskar mitt hem.
  • Har mycket mycket jobb att göra, på två böcker och på det betalda jobbet.
  • Ska troligtvis ut och äta middag med vin ikväll. Känns så där.
  • Mina föräldrar läste min oredigerade roman på semestern. Omdöme "varken bättre eller sämre än något annat". Får väl ta det som en komplimang men hade väl mer önskat vågen samt kärleksutbrott och imponerad hejakör, ej pga kvalitetén utan prestationen. Sådana är de inte.


BlogRankers.com