måndag 24 mars 2014

#24

Idag hade jag tänkt att få gjort en massa saker och tänka en massa tankar. I stället fick jag lite pisk från jobbet och har ägnat dagen åt att kolla och dubbelkolla mina misstag. Har haft råångest hela dagen och hoppas så att det löser sig. Skypar nu med en av cheferna och får lite förståelse för att jag haft det tight att hinna med allt, men att jag har slarvat. Jag VET. Och jag får sådan ångest. Ska aldrig mer slarva nu, oavsett vad det beror på.

Fast grejen är att jag har skött en 100%-tjänst på ca 40% av tiden. Och fått 40% av pengarna. Så att jag inte hinner med allt perfekt som innan är inte så konstigt. Ska dock göra alla mina arbetsuppgifter med största allvar och långsamhet i framtiden oavsett hur tråkiga de är.


1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är det tanten alltid har sagt: Värdelöst med deltid. I varje fall för den som utför den.

21:53  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com