onsdag 26 mars 2014

#26

Kors i taket, så har jag hunnit jobba i flera flera timmar utan att någon kris inträffat. Nu vågar man väl knappt andas, för eventuellt skulle ju himlen kunna ramla ner. Men jag tänker istället vara glad för en än så länge bra idag.

Så, arbetet har gått bra. Vanliga jobbat klart. Riktiga boken - kommit rätt långt, vi ska ha skypemöte ikväll och då får vi se hur jag kommer behöva lägga upp arbetet efter det.

Egna lilla boken. Oh, den är försummad. Ska någon gång ev göra klart den. Snart då.

Köpte begagnad Urban Jungle dubbelvagn i morse för 1500 spänn. Frånvänd, men vi tänkte att vi få leva med det ett tag. Nu har vi alla fall vagn. Så det så.

Märker nu att denna blogg mest fungerar som almanacka, och mindre som mitt eget utrymme, s a s. Ska jobba på det också. Jag har ju faktiskt söker jag tänker på. Ska tänka lite mer på dem.

Förresten, stoppa pressarna: Jag har bokat en körlektion, 9 april. Vet ej om jag kommer bryta ihop av det eller inte. Fortsättning följer.
BlogRankers.com