tisdag 26 februari 2019

Det närmar sig

Nu är det bara två dagar kvar och både gunnel och jag har redan packat färdigt. Jag har outfits för minst tio kvällar, vilket är spännande eftersom jag huvudsakligen kommer gå omkring i svettiga träningskläder samt äta middag varje dag med en femåring och sen gå och lägga mig, men tydligen var det svårt att välja. Det var så många fina sommarkläder jag inte hade träffat på länge. Kunde inte välja bort någon.

Men min lilla Sigge, honom kommer jag sakna så att jag blir tokig. Idag är han ledig från fritids och vi ska gå till Tekniska museet, tyvärr säkert med resten av Stockholm. Lunch kanske vi äter på Max eller Macdollas om Sigge får välja, någon annanstans om jag har något att säga till om.

I eftermiddag ska vi gå och hälsa på på pappas jobb så jag har varit tvungen att sminka mig idag så att min man slipper skämmas för sin hemmafru. OBS han bryr sig ej, men jag gör det.

Till sist ska båda barnen äta middag hos en kompis medan jag tränar och sen är nog även denna dag slut.
BlogRankers.com