onsdag 20 februari 2019

Resten av våren då

Behöver göra en lite mer långsiktig plan också. Tyvärr. Jag är så himla himla dålig på att vara ledig. Den ser ut så här:

Fram till 28 februari - mest träna och pilla lite hemma.

1-7 mars - åker jag äntligen till Playitas på Fuerteventura. Som jag längtat efter i flera år. Jag ska träna, träna, träna, samt hänga med med mamma och Gunnel. LÄNGT. Kan bli min sista flygresa på mycket mycket länge. Ska njuta och klimatangsta efter detta.

MEN SEN DÅ?

 - Börja springa om det är barmark när vi kommer hem
 - Vara på landet kanske hela påskveckan
 - Kanske åka ut lite mer till landet före påsk för att jag kan
 - Kanske en tripp till Göteborg. Jobbar på logi bara.
 - Göra i ordning trädgården för sommaren, kanske plantera om en hel rabatt?
 - Läsa några managementböcker
 - Kanske utöka vårt hyllsystem från Betonggruvan och äntligen på plats med lite mer grejer?
 - Och om jag göra det, stor möbelrockad samt jättestädning av förrådet och vinden. Yay. Typ det roligaste jag vet. Det är lite oroande.
 - KANSKE - bara kanske gå en ny crossfitkurs för att jag har tid. Men det är lite dyrt. Men så himla roligt.
 - Och slutligen, se om jag ska skriva den där boken.

Så efter 7 mars kommer jag ju ha fullt upp. Jag tror jag sover nu för att jag kan.

BlogRankers.com