tisdag 17 september 2019

Livet livet

Ja kära nån vad det händer mycket. Och samtidigt extremt lite. Det som mest har hänt är att jag har fått satans förkylning och är JÄTTESJUK på tolfte dagen. Alltså "jättesjuk" för jobbar i alla fall den här veckan, de här eftersläpningarna av förkylning kan ju pågå i månader. Men är fortfarande sjukt trött och hostig. Blir ingen träning för mig inte.


Blir ju inte det ändå eftersom jag är så gammal att höft och axel inte uppför sig. MEN, om jag inte är lika dödssjuk nästa vecka ska jag prova att träna väldigt försiktigt. Kanske lyfta den lättaste vikten och göra lite magövningar. Magen har just nu inga problem. Ja, på insidan förstås, men what's new?


Så i vanlig ordning är mina krämpor i centrum och det blir ganska lite annat kvar.
Men snart blir jag ung och frisk igen och det vore ju bra eftersom det händer väldigt mycket roligt den här hösten.
BlogRankers.com