tisdag 25 februari 2020

Det var en gång en helg

Och den försvann i ett litet nafs. Lördagen var så stillsam att den knappt gjorde utslag på min aktivitetsmätare i klockan. Gjorde inget mer än att läsa en bok. Har redan glömt vilken.


Söndagen däremot. Uj uj, vilken fart jag hade alltså. Eftersom förra veckans traderaförsäljningar gick så där la jag ut en del på nytt, och gjorde en lång och komplicerad tråd i LWL-gruppen på Facebook, och jag har sålt några grejer men inte alla. Snart måste jag ta ytterligare ett nytt grepp för att bli av med allt. Men har ändå sålt grejer för 4000. Och fått utrymme i garderoben - inte för fler grejer - utan lite rymd och luft. Kommer kanske gå till förrådet i helgen och rota fram fler grejer. Sommargrejer kanske. Sen tvättade jag fyra maskiner, storstädade köket, lagade tre plagg, vek massor av tvätt, byggde ett sjukt stort lego med Sigge, och lagade middag. Gjorde säkert mer grejer men det är redan så länge sedan att jag glömt bort det.


Sen började sportlovsveckan. Där är vi nu.
BlogRankers.com