tisdag 4 februari 2020

45-årskalas

Min man och jag tycker det är väldigt roligt att ha fest. Gärna sådana med bra musik och stort dansgolv till solen gryr. Just det funkar sämre i februari, men väl klockan tre på morgonen. Mina födelsedagar har alltid varit så magiska och speciella, är nog icke unik här, men ju äldre jag blev, desto mindre speciella blev de. Så oftast har jag numera fest och de blir de alltid roliga. I år hade jag den i lördags och hade förberett sangria och pinxtchos (man får stava som man vill). Och beställd ett quiz som handlade om mig. Och riktigt bra musik av min DJ-man. Och trots att åtminstone tio viktiga personer inte kunde kunna hade jag ändå runt 25 personer som skrålade sig hesa i vårt vardagsrum. Har varit alldeles glad och lycklig ändå sedan dess. Det var en riktigt rolig fest. Måste nog ha en igen nästa år!
BlogRankers.com