fredag 24 januari 2020

Trött, så trött

Det här har varit en fruktansvärt utmanande vecka. Har gått igenom rätt tunga och svåra saker och jag har nu haft huvudvärk tre dagar på raken. Har ätit så dåligt också, inte orkat laga middag alls utan ätit mackor, godis och glass varje kväll. Det hjälper inte huvudvärken direkt. Har lovat mig själv att sova ut ordentligt imorgon och komma iväg och träna så att jag får känna mig lite piggare. Jag börjar helt enkelt om imorgon, ska hantera alla tankar och anstränga mig lite för att ta hand om mig istället för tvärtom.
Det som är tråkigt är att min ischias är vidrig just nu så det blir troligtvis inte någon löpning. Är lite nervös nu eftersom jag köpt biljett till Göteborgsvarvet och om jag inte fortsätter träna kommer jag nog inte klara det. Har inte sprungit på två veckor, och det har tyvärr inte blivit bättre. Well, den som lever får se.
Annars har jag förbeställt indisk mat för hemleverans ikväll, eftersom det inte är förrän imorgon jag ska ta mig samman och laga egen mat igen. Det blir grillchips och nån film och sen ska jag somna tidigt.
Imorgon - nya krafter.


PS. snart är min vita månad slut. Det har gått jättebra även om det varit lite mer utmanande denna vecka. Men det ska bli VÄLDIGT trevligt när den är över. Också.
BlogRankers.com