torsdag 30 januari 2020

Köpfritt

Det har gått väldigt bra för min köpfrihet. Fram till igår. Då köpte jag ett par sandaler från &other stories på Tradera för 50 kr. Jag har redan ett par likadana, men i en storlek mindre. Eftersom jag har Mortons neurom i ena foten är det en väldig cirkulation på skor för mig. Jag köper och tyvärr kan jag inte känna det direkt utan jag måste ha mig skorna i några timmar minst för att veta om de kommer göra ont. Så ungefär hälften blir fel, så måste jag sälja dem och börja om. Därför kommer jag sälja de sandaler jag redan har, och har bytt ut mot de här nya som troligtvis kommer vara bättre eftersom de är större. Det har hjälpt mot en hel del felköp de senaste åren, att ta en 39:a istället för 38. Oftast är lästen lite bredare då. Så jag anser inte att detta egentligen är ett brott mot min köpfrihet utan ett byte, som jag kanske till och med kan gå plus på om jag skriver en lite bättre annons och tar bra bilder.
BlogRankers.com