onsdag 22 mars 2006

ohh så mycket att tänka på

Nu börjar jag bli bekymrad över klädläget på bloggträffen på lördag på Tabbouli (detta måste vara världens sämst konstruerade mening). Alla dessa fashionabla modebloggare lägger ut sina funderingar redan nu, och jag är långt ifrån lördag. Mentalt. (Hade länkat till dem om jag orkat). Shit. Ska på kursen idag igen, och sen sova hos Loverboy imorgon tror jag och måste sålunda packa ihop min oufit redan ikväll. Jag KAN inte bestämma mig så långt i förväg, och i detta sällskap vill man ju vara så fin man bara kan. Hmm, tar en sväng förbi Hempa på väg till kursen tror jag. Funderar på inneskor, fast det gåååååååår väl bara inte på krogen. (fast skorna är jättefina)

Har haft otroligt mycket att göra idag, fast på ett bra sätt. Har börjat gräva mig igenom inkorgen efter krisen förra veckan och känner mig produktiv, och så där ren man blir av att rensa. Men misstänker att det bli några timmars övertid imorgon, har en hård deadline på fredag som jag inte ens hunnit titta på idag. Ohh, kom nu på att jag måste ringa en kollega och terrorisera honom lite också. Haha.

Babysister ska på ytterligare en Blind date idag, med en gammal kursare (och hmm, hångel) till mig. Hon är duktig på det där. Är inte nervös, men supertrevlig och har jättekul varje gång. Men det blir aldrig något mer och det vet de nog redan från början, men hon tycker att det är väldigt kul med nya människor. Och daten från förra veckan kommer på middagen på fredag. (Och hon också så klart).

Och med Loverboy är läget lugnt, det känns bra, har varken tid eller lust att oroa mig just nu, och då går det alltid bra. Bye for now.
BlogRankers.com