onsdag 31 maj 2006

Till Italien

Jag har ju inte riktigt vågat tro på Italien förrän vi verkligen är där, och med risk för att jinxa det hela, känns det nu, ca 8 timmar före planet lyfter, som att vi faktiskt kommer att åka dit. Har packat massor och fixat allt och han kom ljuvligt snygg till jobbet idag och jag längtar efter lite tid med honom igen. Nu är det bara några få timmar kvar på jobbet den här veckan och sen ytterligare fyra och jag längtar otroligt mycket till att jag ska sluta. Det känns i alla fall bra just nu, med det mesta.

Jag kommer tillbaka till bloggen måndagen 12 juni, ha det fantastiskt härligt allihop under tiden.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, ha det toppentoppenasbra!

12:07  
Anonymous Anonym said...

Det känns riktigt romantiskt. Hoppas ni får en skön resa och mysigt tillsammans! kram

13:14  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com