torsdag 15 juni 2006

Jag är fjädern

Det känns lite bättre idag, det kan bero på att jag är så bakfull att jag knappt vet vad jag heter. Något avtrubbad alltså. Dessutom är han inte på jobbet idag och jag jobbar min allra sista dag här, håller på att rensa ut alla gamla saker och längtar mig intensivt bort härifrån. Konstig tanke att aldrig mer vara här, eller tillhöra detta.

På väg hem igår var jag tydligen något överförfriskad, jag skickade ett sms till min lillaste syster, lydande:

”Jag är ingen storasyster, jag är en fjäder”

Var detta kom ifrån har jag ingen aning om, men jag skrattade så mycket att jag nästan kräktes i morse när jag kollad i utboxen. Helt sjukt roligt, jag undrar så vad jag tänkte.

Nu blir det picknick på Djurgården och senare fotboll på Chinateater. Rolig kväll!!! Och sen semester ända till 26:e. Så skönt, och det ska bli väldigt vackert väder också.

Nu blir det ytterligare ett litet blogguppehåll, ska försöka återvända 26 juni när jag börjar på nya jobbet – men vet inte om jag verkligen kan blogga den dagen. Har troligtvis inte ens hunnit få min dator då. Beställde åtminstone bredband i morse.

Ha det superhärligt i värmen, I’ll be back soon.
BlogRankers.com