tisdag 15 augusti 2006

Planer för framtiden

Gick hem igår och tyckte synd om mig själv. Måste snabbt ta mig ur det här självdestruktiva träsket. Det känns inte som om verkligheten faktiskt börjar förrän jag kommit hem från Barcelona, dvs på tisdag. Skall göra mitt bästa för att njuta av den resan, men jag tror att det borde gå bra. Det är vardagen som skrämmer mest. Har stora planer på operation rycka upp mig, och vet ju att jag så småningom kommer att må bättre. Så, tålamod är väl det bästa vapnet för mig. Men jag längtar oerhört efter den dagen då jag känner att livet är kul igen.

Planer för ett nytt roligt liv:
- Jobba hårt och mycket. Se till att jag trivs. Kan styra en del själv.
- Börja träna, dels för att fördriva fettångest, men främst för att fördriva livsångesten. Samt god hälsa. (Kanske inte borde glömma just det)
- Umgås mycket med familjen. Den är viktigast.
- Likaså mina vänner.
- Bio, dvd-maraton, sticka, laga god mat, resa, renovera klart lägenheten.
- Framförallt uppskatta det liv jag har, och göra varje del njutbar.

Ja, det här lät ju kul.
BlogRankers.com