torsdag 10 augusti 2006

Tillbringade som sagt gårdagskvällen på Lisa på Torget med A och fick den ljuvliga, underbara, fantastiska Toast Skagen, som jag längtat efter ändå sedan förra sommaren. Den är helt oslagbar och jag skulle ge hur mycket som helst för att kunna göra en som är lika god själv. Vi drack lite rosé och pratade om livet, som vanligt, men vi var nog båda lite avslagna, även om vi ändå stannade till halv tio. Jag hade för många tankar riktade mot LB, satt och hoppades att han skulle höra av sig, samtidigt som jag ju inte ville det. Han gjorde det i alla fall inte. Mådde ganska dåligt att vara i hans kvarter, det påminde för mycket om livet med honom, och det kommer nog att dröja innan jag tar mig dit igen. Får lov att handla i Hötorgshallen i fortsättningen. Jag är åtminstone mycket tacksam över att jag har mina underbara vänner.

Min kära mor har tagit kontakt med ett medium (fråga inte ens, vi är alla lika chockade, inte minst hon själv), som när hon ”såg” mig undrade om jag mådde dåligt eftersom hon såg sjukhus i samband med min person. Dessutom såg hon att jag snart ska träffa en rolig kille som vill göra mycket skojiga saker. Hon såg dessutom att min hyfsat nyförlösta syster snart får fler barn, kanske tvillingar. DET ska bli spännande att se.

Annars har jag en kort det med min räddare i nöden efter jobbet. Tänkte bjuda på fika och ge honom en stor delikatesskorg som jag fixat.

Lite senare ikväll kommer min babysister och ska bo hos mig några dagar. Det var länge sen vi träffades och jag har längtat efter henne.

Idag är det lite mer action på jobbet faktiskt, har haft två långa möten och blivit igångsparkad med en del arbetsuppgifter så klockan blev helt plötsligt halv två innan jag hann reagera. Det är SÅ det skall vara. På måndag har jag mitt första kundmöte, på Prinsen, och det ska bli väldigt spännande. Gissa vem som ska äta Wallenbergare då??

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Visserligen är jag skeptiskt inställd till medier redan från början. Men ärligt talat, hur svårt kan det vara att koppla sjukhus till din person? Du har väl foten i paket?
Va' bra att det var lite uppåt på jobbet.

20:30  
Blogger Bitter said...

jo precis, men jag har en domedagsstämning i min själ just nu, så jag tänker på framtida läskigheter istället. Bad me.

10:36  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com