fredag 11 augusti 2006

Sjukt tråkig blogg

Hade min lilla dejt igår med min räddare I nöden. Vi tog några öl och lite tapas och hade faktiskt väldigt trevligt. Men, han var inget för mig. Glad blev han i alla fall av korgen med mat som jag gav honom.

Efter det kom babysister hem till mig, men vi båda var trötta och osociala så vi snackade lite, innan vi gick och lade oss, före tio. Det får bli lite mer intensivt på lördag istället.

Foten är väldigt tjock idag, trodde att en krycka räckte för mig, men nu sitter jag med ena benet på skrivbordet och längtar bort. Det känns som om livet är on hold när man inte kan gå ordentligt. Jag äter ute varje dag och kan inte göra något speciellt, utan att lägga stora pengar på taxi. Längtar till och med efter att kunna gå och handla.

Ikväll ska K och jag gå ut och äta, igen. Blir någonstans kring Nytorget om jag orkar gå så långt. Tur att jag var på landet i två veckor där det inte går att spendera några pengar, annars hade jag aldrig haft råd med det här livet.
BlogRankers.com