tisdag 19 september 2006

South Beach

Om South Beach - jag har bytt ut det mot GI, enligt giviktkoll.se, med ungefär samma principer, jag tror att SB är lite mer generös med vin efter den första fasen, men det blir nog ungefär samma.
Det är väldgt effektivt, har gått ner 3,2 kilo på en vecka, ätit massor, men inga kolhydrater då, dock en hel del ost och kött. I början var jag trött och yr när sockret försvann ur levern, men nu mår jag superbra. Inte så bra med träning under första fasen vill jag lova, under spinningpasset igår trodde jag att jag skulle ramla av cykeln av svaghet. Nästa fas lägger jag på mer kolhydrater. Det går att leva så här resten av livet, men jag hoppas verkligen att suget efter godis och bullar försvinner väldigt snart. För förutom det, är det perfekt....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

SB, vilken metod är det?

Jag har världens sämsta karaktär, började med GI men falerade totalt efter två veckor när jag åkta förbi en grill. Nu sitter jag här och stirrar på en VV-cd och funderar på att ta ett krafttag.

12:18  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com