fredag 29 maj 2009

Det ljusnar igen

Nu är det lite ljusare igen efter några alldeles förfärliga dagar. Provade fodret till brudklänningen i onsdag och har varit djupt djupt deprimerad sedan dess. Ful klänning, väldigt ful kropp i klänningen. Skiträdd att jag ska känna mig ful på bröllopet. Har kompenserat med långa promenader, löpning, och genom att köpa en alldeles fantastisk 80 år gammal näsduk med spetsar som jag ska ha när jag grinar på min bröllopsdag. Den och skorna blir åtminstone fina.

Och sen är det ju faktiskt sommar, jag har bruna ben, behöver inte jobba på flera dagar och ska till PSB ikväll och spana in min DJ-snubbe. Fint. Och Majsi får jag också träffa minsann.

Imorgon 0815 går tåget till GBG och ett säkerligen väldigt tråkigt bröllop jag måste gå på. Förhoppningsvis har jag fel och får väldigt kul. Vi säger så. Jag har snygg glitterklänning i alla fall. OCh jag får se babysis's nya lypa. Också bra.
BlogRankers.com