måndag 1 juni 2009

Som bröllop kan vara

Det är synnerligen otrevligt att sitta inomhus när det är fantastiskt väder och vänta på regn och 10 plusgrader resten av veckan. Det känns helt bisarrt faktiskt. Nästa gång är det jag som kollar prognoserna lite bättre i förväg och tar ledigt om det ska vara så här.

Lite fick jag åtminstone njuta av vädret i helgen, åkte hela vägen till Göteborg för en gammal barndomsväns bröllop. Det var fint väder. Festen hölls ute vid havet och det var varmt hela natten. Det var de fina sakerna. Jo, också att min vän såg väldigt väldigt lycklig ut, jag grinade så mycket under ceremonin att jag fick ont i huvudet efteråt. Resten av bröllopet var inte så jätteupplyftande tyvärr. Om man inte gillar jättelånga vita limousiner eller att släppa ut vita duvor i luften. Och sånt. Väldigt långt från mitt förestående. Och för övrigt är det bara 7 veckor kvar till den stora dagen och jag ligger väldigt långt efter i planeringen. Skall hem till den blivande svärmodern ikväll och sätta lite fart.

Men först ska jag träna.
Hinner jag promenerar jag efteråt. Det är bråda dagar nu.
BlogRankers.com