tisdag 29 december 2009

2009 revisited

Nyårsafton 2009 önskade jag mig ett ännu bättre år än 2008. Och det fick jag ! Yay. Jag vill vara övermodig utan att egentligen vara det och önska mig ytterligare ett sådant år. För det är så jäkla skönt.

2009, det dåliga:
- Jobbet. Förlusten av det. Människors svek därigenom. (Men också glädjen av all de fina som ställde upp). Kniven i ryggen och dissen. Fruktansvärt. Hemskt. Aldrig mer. Men också skönt att det hände mig. Nu vet jag att det inte var riktigt så farligt som jag föreställde mig.

- Kontrollen. Över. Maten. Den tappade. Jag mår dåligt över det. Måste återta.

Nja, det var väl det då. Ett synnerligen bra år.

2009, det bra:
- Kärleken, Oh my, Kärleken. Bröllopet, Livet med min man. Underbart nästan varje sekund.

- Nya jobbet, det råbra nya jobbet, med stort förtroende och ansvar. Jag värderas rätt. Tack

- Vänner och familj som vanligt. Som alltid.

- Lägenheten, vårt underbart fina hem. Jag vill alltid vara hemma.

Jag tror det räcker så. Allt, bra och fint.
BlogRankers.com