tisdag 10 augusti 2010

Efter sommaren

Nu är jag tillbaka igen, efter nästan fem veckors semester. Fem veckor som gick väldigt fort för det mesta. Jag har inte gjort någonting. Jo, jag har läst, ätit och sovit. Det är vad jag ha gjort. Dessutom tillbringade jag tre dagar på Jersey och tre dagar i London. Men det var rätt så jobbigt för jag har mått väldigt väldigt illa hela sommaren. Två gånger har jag varit på gynakuten och tittat på min lilla lilla baby som verkar leva den här gången. Dock trodde jag inte det då eftersom jag blödde och fick åka in. Om allt går väl så kommer min baby 1 mars. Jag är i vecka 12 och ska på inskrivning på MVC på fredag. Då får jag veta om den fortfarande lever. Jag tror det, (peppar, peppar) för jag har så ont i brösten, mår så illa, är så trött och så väldigt väldigt tjock.

Men annars ligger vi lite lågt med detta, inget basunerande i andra sociala medier. Vi låtsas att det är hlet normalt att inga kläder passar, att jag inte dricker vin eller röker cigg i köksfönstret. Vi låtsas det. Så kanske det kommer att bli så också.

3 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Grattis!! Håller tummarna för att allt går bra! Klart det gör! Kram

18:55  
Blogger Saga said...

JAAAAA!!!

21:41  
Blogger SARA said...

ÅH! Grattis!

Och heja heja!

17:14  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com