onsdag 18 augusti 2010

Sista sommardagarna?

Helgen var fantastiskt, tack så mycket. Det var fint att få komma ut till landet en gång till och få känna att det fortfarande är sommar. Vi satt utomhus till midnatt och låg på bryggan hela lördagen. Fint. Nästa gång blir det troligen höstregn och filmhelg därute. En positiv fördel med att vara gravid är ju att jag faktiskt äter allt just nu. Ingen LCHF eller annat trams. I och för sig äter jag inte särskilt mycket grönsaker eller frukt, men det har jag ju å andra sidan aldrig gjort. I alla fall, det innebär film- och mathelg. Gillar det.

Min syster och hennes familj kom också ut och jag har faktiskt inte träffat henne på flera månader, våra semestrar har krockat helt. Det var skönt att få hänga lite igen, och få fråga tusen gravidfrågor. Och pussa på barnen. De fina fina barnen. De har jag däremot hunnit träffat aningen fler gånger, de har tillbringat nästan lite för mycket tid med oss på landet. Då har vi varit fyra vuxna som tagit hand om dem. Det var jobbigt. Och nästa sommar är det förhoppningsvis en liten liten bebis därute också.
BlogRankers.com