tisdag 17 september 2019

Roliga saker som händer den här hösten

1. Har ett mycket roligt möte på jobbet imorgon. Får återkomma till det om det blir precis så roligt som jag hoppas.
2. Min pappa fyller 75 imorgon och då ska vi ha litet fir, bara mina syskon och mina föräldrar.
3. Min man fyller 44 på torsdag och då ska vi äta pizza och fira honom med familjerna. Jag ska prova glutenfri pizza för första gången, please håll tummarna för att det funkar i min mun.
4. På fredag ska jag på AW på Bank hotell och det verkar bli både gratis och roligt. Jag ska gå med min nya kompis som är ca 12 år gammal och dessutom mamma till Gunsans bästa kompis. De är nästa de enda vi umgås med nu för tiden - pga enkelt och roligt.
5. På lördag åker vi till nåt slott och firar min pappa på riktigt - alla familjerna i familjen.
6. På söndag firar vi en kusin till barnen direkt efter slottet. Sen behöver jag lite paus från allt fir.


(Den här septemberveckan fyller sex familjemedlemmar år. Men vi firar bara tre i år. Dyraste veckan varje år. Dyrare än jul).


Ja detta blev u bara roliga saker v 38, men det kommer fler snart.
BlogRankers.com