torsdag 13 oktober 2005

angst

Jag är på sjukt dåligt humör, vet inte riktigt varför, mer än att det är lite strul på jobbet och att folk är dumma i huvudet och mina strumbyxor gick sönder 0857 på morgonen. Fuck. Känns skumt med S, vilket inte beror på något annat än mig själv, misstänker att jag behöver lite tid i fred, hur konstigt det än kan låta. Han ringde igår och vill att jag skulle komma över igen, tredje dagen på raken, och jag blev ju såklart överlycklig. Det känns ju verkligen som om vi är kära i varandra och har något särskilt. Jag hade iofs planerat skön kväll hemma men ville inte gå miste om möjligheten att träffa honom, jag åker ju dessutom bort på lördag. Vi kollade på film och myste igår igen och det var ju jätteskönt men helt plötsligt kändes det som om vi hade varit ihop i fyra år och det kändes inte så kul. Och för att verkligen cementera den uppfattningen var jag inte särkilt road av att ligga med honom heller. Tycker väl visserligen att han kan jobba lite mer med förspel. Han är alltid redo och sa besviket igår när jag påpekade att förspel kunde vara en idé - men jag blir ju upphetsade bara av att pussa dig. I'm so sorry, men så funkar inte jag. Och sen har har han ju ett rätt otrevligt morgonhumör som jag idag inte hade någon som helst fördragsamhet med. Och dessutom börjar jag bli tjock igen och trots att jag har väldigt goda intentioner varje dag så orkar jag absolut inte träna och äter bara fel. Igår åt jag fruktsallad och youghurt till middag och det hade funkat om jag hade stannat hemma men hemma hos honom blev det både glass och choklad. Och jag hatar det, känner mig ful och är så himla orolig för att se ut som förut. Måste försöka vara lite hårdare mot mig själv och inte luckra på mina regler när jag utsätts för minsta lilla frestelse. FAN vad den här dagen har börjat dåligt. Måste gå hem idag och ta hand om mig själv, läsa mina nya böcker, se på TV och känna mig trygg hemma, ensam. Är så röksugen och rökte tre cigg igår innan jag gick hem till honom och fick givetvis andnöd i sömnen som ett brev på posten i natt. Min kropp klarar inte av att röka och ändå, ändå.
BlogRankers.com