onsdag 12 oktober 2005

börjar bli sloppy

Känner att jag börjar bli lite lat och oenagagerad. Kärleken är just nu så ljus att till och med bitterheten börjar avta, alt avvaktar. vi har det så sjukt bra, det känns fantastiskt, och så där nykärt som man bara tror att andra har. Igår var det läge för film och pizzakväll efter vårt sjöslag i söndags och det kändes sådär tryggt och trevligt och kärleksfullt att jag slutar obsess för stunden.

Hade just meningslös diskussion i iditotisk fråga med kollage som inte höll med mig och då snäste av mig på ett sjukt otrevligt sätt. bitch. Är skitirriterad över just det.

Har ätit lite för mycket pizza och hamburgare påsistone, dessutom drack jag vin varje dag förra veckan. Denna vecka (förutom igår) SKA jag äta fibrer och grönsaker enbart om det inte händer något särkilt. Vill ha tillbaka den där platta magen. Nya byxorna börjar kännas lite små igen. Blä.
BlogRankers.com