fredag 24 mars 2006

Busy day, busy life

Busy day. Jobbar hårt mot min deadline i eftermiddag, tror att jag kan lyckas men måste därför blogga kort. Har dessutom möte med LB på Systemet om några timmar, orkar inta bära 4 lådor vin själv. Matlagningen gick bra igår, förutom min tårta som nog blir god men inte så vacker som jag hade föreställt mig. LB hade ingen springform så jag fick improvisera. Oh well. Han passade sin systers vortsteh, och damn vad jag inte gillar stora hundar. Har ju precis börjat lära mig gilla hundar överhuvudtaget, och jag tror jag håller mig till tax och borderterrier än så länge. Den var så stor, och luktade så illa, och skällde så högt.

Ser verkligen fram emot ikväll men mår lite illa och är väldigt trött. Jag hoppas att det går över till senare. Hmm. Vi hade i alla fall kul igår och LB grabbade tag i mig ordenligt och såg mig i ögonen och berättade att han älskar mig. Det gör han iofs ofta, men sådär som det blir, lite i förbifarten, men det här var intensivt och liksom på riktigt. Jag vet ju att han gör det, men det suger verkligen till i magen när han gör så här. Love it.
BlogRankers.com