fredag 31 mars 2006

going to NY

Nu är jag färdig med den här arbetsveckan, i alla fall mentalt. Längtar efter att ha semester, sova länga, äta hotellfrukost, shoppa och gå runt på Manhattan och förundra mig. Har inte haft semester sen i somras och känner att jag verkligen behöver lite ledigt. Jag kommer att gå omkring i NY och bara vänta på ett telefonsamtal från rekryteraren, jag har bestämt mig för att jag kommer att ta det om jag blir erbjuden jobbet. Det som framförallt fick mig att låta vågskålen luta över till ett ja är att jag inte är motiverad där jag är nu, jag bryr mig faktiskt inte längre om alla de små detaljer jag måste hålla reda på, och jag kommer att bli en väldigt dålig arbetskraft snart om inget händer. Och det är så vansinnigt spännande att föreställa sig ett nytt liv. Det kommer nog att kännas konstigt att inte ha Loverboy i närheten hela dagarna, men egentligen är det ju bara sunt, så jag vänjer mig nog vid det också.

Inte så mycket har hänt på kärleksfronten på sistone, vi har kört på som vanligt och jag har haft mycket omkring mig så jag har inte ens haft tid/energi att oroa mig vilket är ett bra tecken.

Nu är det bara en halv arbetsdag kvar, en trettioårsfest ikväll och sen sticker vi. Oh sweet life. Ska försöka hitta något Internetcafé att blogga från i NY, om jag inte lyckas så vet ni var jag är!!!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ååh, ha så himla himla roligt! (Jag är inte alls avundsjuk..) Och en full rapport då du kommer tillbaka, tack!

Ps! Förresten var det kul att ses för en vecka sedan!

12:05  
Blogger Bitter said...

Ja, tack detsamma, det tycker jag också. Full rapport kommer, jag lovar!!!

13:14  
Anonymous Anonym said...

Oooh, nu blir jag avis :) Full rapport tack som sagt :)

23:54  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com