måndag 27 mars 2006

ohh what a life

Middagen var jättekul. Och god. Vi smet från jobbet redan vid fyra gick hem för att förbereda allt. Tyvärr hade jag sjukt ont i magen som dessutom var uppsvullen som en ballong, så fina sidentoppen fick hänga kvar i garderoben den kvällen. Med lite rött vin i magen försvann dock svullnaden och jag blev glad. Maten var suverän tack och lov, och mycket uppskattad. Tyvärr blev det ett ganska stort drama under kvällen då AM’s boyfriend dumpade henne precis före middagen. Hon är så tapper att hon dyker upp ändå, men blir snorfull och otrevlig, och kräks till slut på toaletten. I och F tar med henne hem i en taxi för att vi andra ska få ha det lite kul resten av kvällen och det hade vi verkligen. Jag tror att de sista gick runt 4 på morgonen och då var jag så trött att jag nästan somnade vid bordet.

På lördagen mådde jag så dåligt att jag knapp kunde stå upp, både LB och jag låg i sängen, och senare i soffan, hela dagen utan att kunna röra oss. Vid fem var jag tvungen att ta mig in i badrummet och göra mig presentabel för Bloggträffen på Tabbouli. Tror att jag var helt förstörd innan hade jag jättekul. Maten var suverän och det var verkligen roligt att få träffa alla dessa tjejer. Igår vaknade jag upp med ett totalsvullet ansikte, misstänker att jag fick en allergisk reaktion av allt vin, man kunde knappt se mina ögonen. Så gårdagen tillbringades i sängen. Med en pizza. Bad me.
BlogRankers.com