onsdag 29 mars 2006

Pirrigt

Nu börjar jag bli lite nervös, men framförallt väldigt nyfiken. Jag börjar mer och mer se mig i den nya rollen och välkomna en del förändringar, så nu hoppas jag väldigt mycket på att det kommer att låta roligt, att ersättningen kommer att vara bra, samt att de gillar mig, (impossible not to, of course). Tänk att få åka på semester med ett nytt jobb i bagaget. Ska också ha lönesamtal i eftermiddag men vet ungefär vad jag kan förvänta mig, alltså inga fyrverkerier. Fick dessutom reda på att halva mitt team är med i ett fackförbund som får 3,4%, gruppen får 3% totalt vilket med enkel matematik ger mindre till oss SACO-anslutna. Hoppas så at jag kan säga upp mig snart. Loverboy var mycket missnöjd med sin lön och vill också säga upp sig nu. Min rekryteringsbyrå tycker att våra löner är skamliga, så det är inte bara jag som är girig. (alltså, inte BARA).

Måste hitt 30-årspresent till L som har fest på fredag. Fattar inte hur jag ska kunna komma något bra, tycker det är omöjligt svårt. Well, måste tänka nu, återkommer med uppdatering senare.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

personlig fråga..vad lyfter du i månaden ?

22:23  
Blogger Bitter said...

Will not say, men förhoppningsvis 25% mer snart!!!

09:27  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com